Σελίδες

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕΙΣΑΚΗΣ ¨ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ¨-ΝΕΟ CD



Το kadianos blogspot συνεχίζοντας την προσπάθειά του να προβάλλει  κάθε αξιέπαινη προσπάθεια που έχει ρίζα Κρητικής μουσικής παράδοσης και πολιτισμού, ζήτησε από τον μουσικό δημιουργό αυτού του έργου να μας πει δύο λόγια από καρδιάς για την πρώτη του δισκογραφική δουλειά:

Γιάννης Σεισάκης: ¨Μετά από αρκετό καιρό, και πολύ σκέψη, αποφάσισα να ηχογραφήσω κι εγώ ένα μουσικό έργο όπως αισθάνομαι και όπως φαντάζομαι την μουσική μέσα από μια ολόκληρη ζωή που ασχολούμαι με αυτήν.

``ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ`` είναι ο τίτλος που σκέφτηκα διότι ο σκοπός ήταν να γίνει μια ζωντανή ηχογράφηση που στην ουσία δεν θα υπήρξε ποτέ, όποτε θα ήταν μια βραδιά που δεν έγινε πουθενά... τελικά ο τίτλος έγινε τραγούδι το όποιο υπογράφει τους στίχους ο κουμπάρος και αδελφικός φίλος ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, όπως και όλο το υπόλοιπο έργο.

Οι μουσικοί που μου έκαναν την μεγάλη τιμή να συμμετέχουν και να ομορφύνουν ακόμα πιο πολύ το έργο μου είναι:

λύρα ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ, κιθάρες ο ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΤΑΠΗΣ, μπάσο - πλήκτρα και ηχογράφηση ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ, τύμπανα ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗΣ, κρούστα ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ.

Η ηχογράφηση έγινε στο Ηράκλειο στο studio MAVRAKIS SOUND, οι φωτογραφίες και το εξώφυλλο είναι από τον ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΝΤΟΧΡΙΣΤΟΦΗ (PHOTOLAB) και κυκλοφορεί από την εταιρία JUKE BOX του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΡΚΙΔΗ στα Χανιά.

Πιστεύω ότι είναι ένα μουσικό ταξίδι που με εκφράζει απόλυτα και είναι ακριβώς αυτό που φανταζόμουν σαν αποτέλεσμα. Πραγματικά για μένα και σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη η μουσική ΔΕΝ έχει σύνορα και φραγμούς, ποτέ δεν προσβάλλει ειδικά όταν γίνεται καλοπροαίρετα και με αγάπη, πάντα με αγάπη διότι πιστεύω ότι αυτό λείπει πιο πολύ από την μουσική είναι αγάπη για ο,τι κάνεις αντίθετα με το πόσο μπορείς να επωφεληθείς οικονομικά η από πλευράς δόξας και ευλογοφάνειας. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στις απόψεις μου, όσοι με γνωρίζουν το ξέρουν αυτό, ποτέ δεν ήμουν ¨όπου φυσάει ο άνεμος¨, δεν αλλάζω γνώμη κάθε χρόνο επειδή είναι της μόδας η για να ικανοποιήσω κάποιο συμφέρον. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έχετε αγκαλιάσει με αγάπη το έργο αυτό, όπως επίσης αυτούς που πρόκειται να το ακούσετε.

Βέβαια, το μεγαλύτερο ευχαριστώ πάει σε όλους τους παραγωγούς ραδιοφώνου, σε όλους τους χειριστές ιστοσελίδων, και γενικά σε όσους έχουν κάνει προσπάθεια να ακουστούν τα τραγούδια μου.

Τέλος θέλω να στείλω την αγάπη μου στον πολύ καλό μου φίλο ΝΙΚΟ ΚΑΔΙΑΝΟ που είναι ένας άνθρωπος με αγνή ψυχή και διαθέτει καρδιά γεμάτη αγάπη για όλο τον κόσμο, και στο http://kadianos5.blogspot.gr/  που με φιλοξενεί στην σελίδα του.....

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...!!!!!!

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ CD


 
 

Φίλε Γιάννη καλοτάξιδο το νέο σου Cd που για όλους εμάς τους φίλους σου είναι ο ¨μουσικός καθρέπτης¨ της δικής σου ψυχής!!!

Προσωπικά σαν Νίκος Καδιανός σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να φιλοξενήσω την πρώτη σου δισκογραφική δουλειά στην ιστοσελίδα μας, κυρίως όμως σε ευχαριστώ για έναν άλλο λόγο που μας κάνει όλους ακόμα πιο περήφανους για σένα, ότι σαν παιδί της ελληνικής κρητικής ομογένειας του Καναδά, παρέμεινες πιστός στις ρίζες της Κρητικής μουσικής παράδοσης, τις οποίες υπηρετείς πιστά με το λαούτο σου και τη μουσική σου ιδιοφυΐα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου